+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Formułowanie pytań w wyszukiwarce Google

Strona główna / Marketing / Formułowanie pytań w wyszukiwarce Google
w kategorii Marketing

Dzięki łatwemu dostępowi do Internetu mamy nieograniczone możliwości wyszukiwania informacji. Niestety, łatwy dostęp powoduje także nagromadzenie informacji, które do ważnych i użytecznych nie należą. Jak odnaleźć się w tym chaosie?

Niedawno pisaliśmy o wykorzystaniu w wyszukiwaniu operatorów Google. Należy zawsze mieć je na uwadze. Dzięki nim eliminujemy niepotrzebne słowa, a nasze hasło staje się doprecyzowane.
Najszybciej można wyszukać hasła proste – po prostu. Należy zacząć od najbardziej istotnych słów, a następnie dodawać kolejne, które ograniczą nam ilość stron. Dla przykładu: najpierw wpiszemy fryzjer Wrocław, później fryzjer Wrocław ścięcie cena itd.

Nie przejmujcie się pisownią. Gdy popełnicie błąd Google automatycznie go poprawi. To samo tyczy się pisowni wielką literą. Lepiej skupić się na samych formułach.
Google co roku przygotowuje ciekawie przedstawione raporty dotyczące wyszukiwania na świecie i w poszczególnych krajach. Warto zerknąć czego szukaliśmy w ubiegłym roku 🙂

https://www.google.pl/trends/.

Recommended Posts