+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Coraz bliżej święta… Bądź gotowy!

Strona główna / Strony internetowe / Coraz bliżej święta… Bądź gotowy!

Okres przedświąteczny to czas prawdziwych żniw. Polacy prześcigają się w przygotowywaniu coraz to wspanialszych świąt wydając przy tym niemałe pieniądze. Co więcej, podobno około 60% tych pieniędzy pochłaniają zakupy internetowe. Wystartowały dni darmowej i ekspresowej wysyłki, atrakcyjne promocje i prawdziwa rywalizacja wśród marek. Ty także możesz liczyć się w tym wyścigu. Wystarczy pamiętać o kilku zasadach!

PRODUKT
Wielu Polaków zmaga się z pytaniem: co kupić na prezent? Pomóż im w tym! Wybierz swoje najlepsze produkty i wypromuj je na stronie. Świetnie sprawdzi się blogowa aktualność w stylu: Top 10 prezentów świątecznych (tutaj wstaw nazwę swojej firmy- dzięki temu marka będzie rozpoznawalna). Co więcej, na stronie głównej sklepu możesz umieścić tzw. bestsellery, które także naprowadzą klienta na ciekawy produkt. Spraw, aby wybór produktów był możliwie poszerzony. Do tego sprawdzi się doskonale nawigacja do podobnych produktów przy każdym towarze.

KONTAKT
Komunikacja w tak intensywnym czasie jest sprawą kluczową. Nie zapomnij o działaniach mailingowych. Wyślij klientowi specjalny, świąteczny rabat na swoje produkty oraz propozycje gwiazdkowych prezentów. Możesz także zadziałać poprzez newsletter. Atrakcyjne oferty last minute dla wszystkich odbierających te wiadomości? To na pewno zachęci do zapisywania się! Bądź ze swoją ofertą na bieżąco w media społecznościowych.

DOSTAWA
Współpracuj z najlepszymi firmami kurierskimi, aby podnieść prestiż swojego sklepu. Nie zapomnij wspomnieć o warunkach dostawy przy każdym produkcie. Informacja ta powinna być dobrze widoczna i napisana w prosty i zrozumiały sposób.

ZWROTY
Niestety, zwroty towaru także się zdarzają. Nie traktujmy go jako krytykę naszego produktu. Być może okazał się on nietrafionym prezentem. Koniecznie przedłuż możliwy termin zwrotu. Dzięki temu klient będzie czuł się bardziej komfortowo i nie będzie się obawiał zakupowego błędu. Informacje o takiej zmianie umieść na dużym banerze w dobrze widocznym miejscu na stronie. Pamiętaj o chwytliwym haśle i przyciągającej grafice..

Podobne wpisy