+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Co nas czeka w SEO w 2017 roku?

Strona główna / Aktualności / Co nas czeka w SEO w 2017 roku?

Zeszły rok był wyjątkowy. Wprowadzono wiele nowoczesnych rozwiązań, a wcześniejsze działania znacznie usprawniono. Rok 2017 jest dla nas jednak zagadką. Możemy mieć jedynie podejrzenia co do tego, co czeka nas w seo. Czy może zaskoczyć nas nowy rok?

Mobilność
Od dłuższego już czasu podkreślamy, że mobilność jest znakiem naszych czasów. Dzisiaj mówimy dokładnie to samo! Coraz więcej osób dostrzega korzyści płynące z wykorzystywania technologii mobilnej. Jesteśmy nastawieni na otrzymywanie ważnych informacji tu i teraz: w szkole, w pracy, w metrze, w pociągu czy w łazience. Chcemy od razu wiedzieć co się dzieje. Wiele badań szacuje, że od 50 do 60% ogólnych wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. Wiele osób robi zakupy w sklepach stacjonarnych. My jednak możemy być pewni, że większość z nich przed udaniem się do sklepu sprawdziła dostępność oraz cenę w sklepie internetowym. Warto więc w 2017 mocno postawić na mobilność naszych stron, sklepów i aplikacji.

Lokalność
Ta cecha łączy się bezpośrednio z mobilnością. Szukając informacji tu i teraz mocno kierunkujemy wyszukiwanie na rynek lokalny. Warto więc sprawdzić, czy nasze strony i sklepy internetowe są dobrze pozycjonowane lokalnie. Można to robić na wiele sposobów. Warto poznać je bliżej i wybrać odpowiedni dla naszej branży. Może to znacznie wpłynąć na wzrost liczby klientów.

Wyszukiwanie głosowe
Dla niektórych może być to zaskoczenie, jednak osoby, którą są w branży głębiej mogą to tylko potwierdzić. Coraz częściej stosujemy wyszukiwanie głosowe. Jest ono przede wszystkim wygodne oraz proste w zastosowaniu. To także pierwszy krok do intuicyjnego porozumienia się z urządzeniami. Choć dla niektórych może brzmieć to jak czarna magia, 2017 rok może być pod tym względem przełomowy.

SEO- konkret
Pozycjonowanie także musi iść z duchem czasu. Musi ono przede wszystkim otwierać się na nowe możliwości i powiązania. Zamknięta lista słów kluczowych może być już niewystarczająca. Musimy nastawić się na tworzenie nowych, kreatywnych powiązań. Jakie cele powinniśmy obrać sobie na 2017 rok?
-optymalizacja pod kątem mobilności
-pozycjonowanie lokalne
-rozszerzenie analizy pod kątem branży, reklamy i wyrażeń typu long-tail
-aktualizowanie wiedzy z zakresu wyszukiwań głosowych

Podobne wpisy