Złoty środek w pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron nie należy do zadań prostych. SEO-wiec to osoba, która musi znać się na stronie technicznej swoich działań, ale także na stronie „duchowej”. Do pierwszej strony medalu zaliczamy dobór słów kluczowych i linkowanie. Druga strona to już część artystyczna. Nasz pozycjoner musi być więc też dobrym pisarzem i redaktorem.

Najważniejsze jest to, aby czytelnik nie wyczuł działań pozycjonera. Tekst musi brzmieć przede wszystkim naturalnie. Zbyt duża ilość słów kluczowych zdecydowanie to niszczy. Naszą stronę możemy urozmaicić wstawianiem infografik, które uatrakcyjnią treść. Należy także pamiętać, że czytelnik to osoba niezwykle spostrzegawcza. Jeśli wyczuje, że nasze teksty nie są „od serca” szybko się z nami pożegnają, a tego przecież nie chcemy!

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz