Szybka optymalizacja – zacznij do treści

Optymalizacja strony jest pierwszym i kluczowym działaniem, które podejmujemy, aby nasza strona był bardziej widoczna w czeluściach internetu i by zyskiwała coraz to wyższą pozycję w wyszukiwaniach. Proces ten ma kilka etapów, z których każdy jest niezwykle ważny.  Jednak na sam początek wysuwa się optymalizacja treści.

O tym nie możesz zapomnieć!

Codziennie w zasoby internetu trafiają miliony informacji, zdjęć, artykułów, poradników. Zadaniem optymalizacji jest taka modyfikacja treści oraz sposób jej przygotowywania, aby była jak najbardziej widoczna. Warto więc na początku zastanowić się jakich tekstów szukają nasi odbiorcy. Na pewno muszą być to informacje pewne i aktualne. Treści powinny być oryginalne i wysokiej jakości. Powinny także rozwiązywać jakieś problemy i edukować odbiorcę. Tak przygotowana treść, często z zabawową nutą, jest najbardziej doceniana przez czytelników, dlatego przygotowując treści na stronę internetową zawsze musimy pamiętać o tych cechach.

Jak tworzyć dobre treści?

Przygotowując kolejne artykuły blogowe czy podstrony na firmowej witrynie należy pamiętać o kilku zasadach, które za każdym razem powinny stanowić dla nas punkt wyjścia. Warto zapoznać się z nimi i samemu odpowiedzieć sobie na pytanie czy już takie działania zostały podjęte.

1. Buduj autorytet

Bardzo ważne jest pokazanie odbiorcy swojego zdania oraz swojej wiedzy. Dzięki specjalistycznemu nazewnictwu, profesjonalnej witrynie i dobrze prowadzonemu kontaktowi z klientem, reputacja firmy wzrasta oraz rośnie zaufanie klienta do firmy.

2. Bądź na czasie

Przygotowując artykuły blogowe warto korzystać regularnie z wyszukiwarek najgorętszych tematów ostatnich dni. Dzięki temu wiemy, co ludzie aktualnie czytają, możemy się do tego ustosunkować oraz poruszyć ten temat od fachowej strony. Inspiracji na ciekawe tematy artykułów możemy szukać dosłownie wszędzie.

3. Mocny nagłówek

Nagłówek przesądza o wszystkim, dlatego tak ważne jest, aby był on intrygujący, zachęcający i po prostu ciekawy.

4.Nie przesadzaj ze słowami kluczowymi

To bardzo ważna wskazówka, ponieważ wiele osób wciąż twierdzi, że im więcej tym lepiej. Nasz tekst powinien wyglądać i brzmieć naturalnie. Odbiorca nie powinien wcale domyślić się, że w artykule ukryte są słowa klucze.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz