Presell pages – słownik pojęć

Tym razem wyjaśniamy kolejne tajemnicze wyrażenie wykorzystywane przy działaniach SEO. Presell pages, zwane również żartobliwie precelkami, to strony powstające z myślą o zamieszczaniu na nich treści wraz z linkiem. Takie linki są bardzo wartościowe, jeśli podlinkuje się je tzw. anchorami ze słowami kluczowymi występującymi w artykule na danej podstronie. Takie podstrony tworzy się często za pomocą WordPress, ale co ważne – za każdym razem należy dawać inne opisy, aby zapewnić unikalność treści. W innym przypadku takie działania nie miałyby większego sensu.

Mówiąc jeszcze inaczej – strona preclowa to również dobre miejsce dla treści marketingowych w innej witrynie internetowej. Taka strona powinna:

  • być wypełniona trafnym, dobrze napisanym contentem,
  • zawierać linki do różnych części witryny

Jej celem jest przyciągnąć organiczny ruch użytkowników w sieci oraz ruch w wyszukiwarkach. Dzięki wysokiej jakości treściom linkującym do Twojej witryny odwiedzający są już w nastroju przedsprzedażnym, stąd nazwa – Presell Pages.

Wyjaśniając czym są presell pages wykorzystaliśmy kolejne magiczne słowo, czyli anchor, które oznacza po prostu tekst wyświetlający się jako link, w którym zamieszcza się słowa kluczowe, na które pozycjonuje się daną stronę.

Do powyższych pojęć należy dołożyć powiązane z nimi „zaplecze pozycjonerskie”, czyli nic innego jak zestaw serwisów z artykułami, których tematyka jest zbliżona do tej na domenie pozycjonowanej. Mogą to być również fora branżowe lub blogi. Dzięki linkom generowanym z zaplecza pozycjonerskiego można znacznie poprawić widoczność pozycjonowanej strony w SERP-ach i zwiększyć ruch organiczny, w oparciu o konkretne frazy. Zaplecze pozycjonerskie ma zatem bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu i to jest dobry argument przemawiający za tym, iż warto z niego skorzystać.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz