+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Nowy rok- nowe możliwości

Strona główna / Aktualności / Nowy rok- nowe możliwości
w kategorii Aktualności

Kiedy świąteczny klimat się uspokoi, nadejdzie czas na planowanie nowego roku. Organizacja i znajomość panujących trendów jest kluczowa w naszym zawodzie. Dlatego już teraz staramy się podsumować nasze wyniki i zaplanować działania na przyszły rok kalendarzowy. Trendy i nowe algorytmy Google zmieniają się w zastraszającym tempie. My jednak nie boimy się wyzwań! Już teraz podzielimy się naszymi przemyśleniami co do kolejnego roku.

Branża pozycjonerska zmienia się tak szybko, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć w 100% tego, co się wydarzy. Jednak jako doświadczeni pozycjonerzy możemy niektóre rzeczy przewidzieć.

1. Mobilność
Mijający rok pokazał nam, że urządzenia mobilne zawładnęły naszą codziennością. W 2016 roku musimy być pod tym względem jeszcze bardziej elastyczni. Będzie nam zależało, aby strona jak najlepiej dopasowywała się do każdego urządzenia. Duży nacisk powinno się także kłaść na wyszukiwanie, które obecnie częściej wykorzystywane są w urządzeniach mobilnych niż w laptopach. Warto zastanowić się nad unowocześnieniem wyszukiwania głosowego, ponieważ wszystko wskazuje na jego rosnącą popularność.

2. Interakcja
Mobilność stwarza nam świetne narzędzia do interakcji z czytelnikiem czy klientem. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Komentowanie, newslettery, ankiety konsumenckie, obecność na portalach społecznościowych- na tym wszystkim skupimy się w 2016 roku. Kluczowa jest regularność wpisów i reagowanie na otaczającą nas codzienność (real time marketing).

3. Video
Wiele razy wspominaliśmy o rosnącym znaczeniu YouTube’a. Coraz częściej oglądamy krótsze i dłuższe filmiki na tym portalu. Jego wszechstronność sprawiła, że nie ma dla niego konkurencji. Warto więc pomyśleć o pozycjonowaniu przez YouTube. W 2016 będziemy poszerzać naszą wiedzę z tego zakresu i wdrażać ją w życie.

4. Lokalizacja
Co ciekawe, pierwsza pozycja w wyszukiwaniu nie będzie już tak ważna. Google przechodzi na wyszukiwanie po lokalizacji. To, gdzie się znajdujemy wpłynie najbardziej na wyniki wyszukiwania. Warto pamiętać w każdych działaniach Seo o geolokalizacji.

5. Treści
Najpopularniejsze w 2015 i prawdopodobnie decydujące o sukcesie w 2016 roku będą ciekawe artykuły, interesujące blogi, błyskotliwe portale społecznościowe… Tego szukają internauci, a my pomożemy Ci to uzyskać!.

Podobne wpisy