Content curation- czyli kreatywność w SEO

Na co dzień w internecie mamy styczność z milionem danych i informacji. Nasz potencjalny klient jest bombardowany wieloma ofertami, między którymi my chcemy się wyróżnić. Odbiorca szuka unikatowych treści, nowoczesnych rozwiązań oraz mnogości pomysłów.

Content curation to proces, podczas którego zbieramy wiele danych, by móc je potem prezentować w jak najprostszej i czytelnej formie. Jak on przebiega?

1. Przeglądamy treści w sieci odpowiadające naszej branży, takie jak nowinki, poradniki, instruktaże.
2. Następnie staramy się wybrać ze znalezionej treści takie artykuły, które są dla nas najbardziej wartościowe.
3. Po wyborze materiału staramy się go pogrupować i zaprezentować, korzystając z najnowszych technologii, dzięki czemu nasi współpracownicy będą zainteresowani i zaangażowani.
4. Tworzymy własne materiały inspirowane znalezionymi informacjami.

Istotą content curation jest to, że całości wyszukiwania dokonuje człowiek. Wybiera on z wielu informacji te, które są najistotniejsze, najciekawsze i pomogą usprawnić nasze działania w SEO oraz optymalizować stronę.

Jakie są zalety zastosowania content curation w naszej firmie?

-zdobywanie wartościowych informacji, które następnie opatrzymy eksperckim komentarzem
-niskobudżetowe wyszukiwanie treści
-stałe dokształcanie się personelu z zakresu działalności firmy
-regularne aktualizowanie grupy docelowej
-śledzenie nowinek technologicznych pozwalających na profesjonalną prezentację treści przez firmę

Jak wykorzystać informacje zebrane podczas content curation w SEO?
-udoskonalona optymalizacja
-inspiracje na nowe treści
-eksperckie komentarze na profilach społecznościowych
-podsumowania tygodnia lub miesiąca
-remiksowanie własnych treści z nowymi informacjami
-udostępnianie artykułów na kanałach społecznościowych

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz