Pozycjonowanie

Co składa się na usługę pozycjonowania?

Pozycjonowanie nie jest jednorazową usługa, składa się na nią wiele czynności i tylko ich systematyczne prowadzenie przyniesie oczekiwane rezultaty – tak w skrócie można określić działania, które kryją się także pod nazwą SEO. A co dokładnie składa się na ofertę pozycjonowania?


1. Wybór efektywnych fraz kluczowych

Najważniejsze, aby tak dobrać słowa kluczowe, by na naszą stronę wchodziły osoby rzeczywiście zainteresowane produktem/usługą oraz z terenu, na którym dana usługa jest wykonywana. Słowa muszą być więc jak najściślej związane z profilem naszej działalności.

2. Optymalizacja strony

Pod nią kryje się sprawdzenie zawartości strony, błędów na niej występujących, a także przygotowanie dokumentu z rekomendacjami zmian i dopracowanie szczegółów na stronie, które pozwolą budować sieć linków przekierowujących na nią.

3. Zwiększenie widoczności strony

Jest możliwe dzięki katalogowaniu strony, stworzeniu zaplecza tematycznego, pozyskiwaniu linków z profili społecznościowych oraz serwisów ogłoszeniowych, a także marketingowi szeptanemu.

4. Analiza

To niezbędna część pracy! Systematyczna analiza efektów, a więc pozycji słów i przełożenie ich na ruch na stronie www, a także monitoring działań konkurencji pozwalają szybko zareagować i wprowadzić zmiany pozycjonowanych słów kluczowych.

I na sam koniec niezwykle ważna rzecz: jeśli osiągnęliśmy wysokie pozycje, to nie osiadamy na laurach, tylko dalej prowadzimy pozycjonowanie. Konkurencja nie śpi i szybko może nas wyprzedzić! Pamiętajmy o tym.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz