+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Nasz Blog

Strona główna / Nasz Blog
Dodane przez
w kategorii Pozycjonowanie, Strony internetowe dnia

Linki wewnętrzne- co warto wiedzieć?

Każdy pozycjoner wie dokładnie, czym są linki wewnętrzne. Jednak nasi odbiorcy to także osoby stawiające swoje pierwsze kroki w seo, dlatego czujemy się w obowiązku przedstawić w prosty i zwięzły sposób kolejne pojęcie do naszego seo słowniczka. Linki wewnętrzne stanowią bardzo dobre narzędzie do zwiększania naszej pozycji w wyszukiwarce. Generują ruch na stronie oraz pomagają […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Pozycjonowanie dnia

4 kroki do osiągnięcia sukcesu w content marketingu

Tworzenie wartościowych treści jest niezwykle wymagające. Sytuacja przedstawia się bardzo źle, gdy treści te nie cieszą się takim zainteresowaniem, na jakie liczyliśmy. Inwestycja w content marketing to duże przedsięwzięcie. Warto wiedzieć, jak nie zaprzepaścić takiej szansy i osiągnąć sukces. 1. Burza mózgów Warto przed rozpoczęciem tworzenia planu treści porozmawiać o tym ze współpracownikami. Można zastanowić […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Marketing dnia

Google AdWords – czy już z tego korzystasz?

Rok 2017 przyniósł w Google AdWords wiele nowości. Wciąż jednak nie wszyscy z nich korzystają. Reklamowanie się w internecie jest niezwykle ważne, dlatego musimy iść z duchem czasów i znać wszystkie nowości. Aby prawdziwie zaistnieć musimy wykorzystywać maksymalnie dostępne możliwości. Reklama elastyczna Jest to reklama, w której sam system dopasowuje format reklamy do miejsca, w […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Pozycjonowanie dnia

Szybka optymalizacja – zacznij do treści

Optymalizacja strony jest pierwszym i kluczowym działaniem, które podejmujemy, aby nasza strona był bardziej widoczna w czeluściach internetu i by zyskiwała coraz to wyższą pozycję w wyszukiwaniach. Proces ten ma kilka etapów, z których każdy jest niezwykle ważny.  Jednak na sam początek wysuwa się optymalizacja treści. O tym nie możesz zapomnieć! Codziennie w zasoby internetu […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Marketing dnia

Blogowanie- co zyska twoja firma?

Wszyscy chcą pisać blogi, tworzyć ciekawe treści i przede wszystkim na tym zarabiać. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ blogi przyciągają wielu użytkowników, a ci anonimowi stają się klientami. Warto, aby twoja firma także postawiła na firmowy blog! BUDOWANIE RELACJI Blog to nie tylko tworzenie treści, które zachęci czytelnika do zakupów. Blog jest także miejscem […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Strony internetowe dnia

Własny sklep internetowy? Poznaj jego elementy

Chcesz rozpocząć swoją działalność online? Chcesz stworzyć swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz zyskać klientów i wysoką rozpoznawalność? Koniecznie poznaj najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się w każdym sklepie internetowym. WYSZUKIWARKA Klient najczęściej poszukuje w sklepach internetowych konkretnych produktów. Aby ułatwić ich odnalezienie, sklep powinien posiadać szybką wyszukiwarkę. Bardzo pomocne mogą okazać się także podpowiedzi wyszukiwania […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Marketing, Strony internetowe dnia

Komunikacja z klientem – moc infografiki

Każdy odbiorca chciałby czuć się dopieszczony profesjonalnie przygotowaną treścią na blogach firmowych czy profilach firmy w kanałach społecznościowych. Ważna jest wartościowa, oryginalna treść oraz urozmaicenie bloku tekstowego. W dzisiejszym artykule poruszymy temat urozmaiceń, na które na pewno czekają Wasi klienci. Do najpopularniejszych elementów, które wstawiamy pomiędzy blok tekstowy należą grafiki i infografiki. Te drugie są […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Marketing, Pozycjonowanie dnia

Content curation- czyli kreatywność w SEO

Na co dzień w internecie mamy styczność z milionem danych i informacji. Nasz potencjalny klient jest bombardowany wieloma ofertami, między którymi my chcemy się wyróżnić. Odbiorca szuka unikatowych treści, nowoczesnych rozwiązań oraz mnogości pomysłów. Content curation to proces, podczas którego zbieramy wiele danych, by móc je potem prezentować w jak najprostszej i czytelnej formie. Jak […]
0Czytaj więcej
page 1 of 14