+ 48 71 75 75 044kontakt@freshseo.pl

Nasz Blog

Strona główna / Nasz Blog
Dodane przez
w kategorii Pozycjonowanie, Strony internetowe dnia

Boże Narodzenie – przygotuj się już dziś!

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego to działania, które obejmują swym zasięgiem różne zadania. Jest to przede wszystkim jego promocja, angażowanie odbiorców, trafianie do właściwej grupy docelowej, linkowanie, jak i mobilność strony czy odpowiednia nawigacja. Już lada moment rozpocznie się świąteczna gorączka. To idealny moment na zwiększenie widoczności sklepu oraz zdobycie nowych klientów. Czas start- optymalizacja! […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Pozycjonowanie dnia

Pozycjonowanie – jego zalety i możliwości

Pozycjonowanie jest współcześnie uważane za jedną z najważniejszych czynności, która to sprawia, że strona internetowa może zostać dostrzeżona przez ogromną ilość osób na całym świecie. Współcześnie w sieci istnieje ogromna ilość stron i witryn, dlatego też, jeżeli chcemy, aby to właśnie nasza została zauważona musimy skorzystać z możliwości, jakie daje nam pozycjonowanie. Dzieje się tak, […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Słowniczek dnia

Co to jest to SEO?

SEO (Search Engine Optimalization) to najogólniej rzecz ujmując wszelkie działania podejmowane w celu promowania strony internetowej w wyszukiwarkach. Optymalizacja przeprowadzana na potrzeby wyszukiwarek internetowych ma na celu doprowadzenie konkretnej witryny internetowej do jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania pod konkretnym zapytaniem (frazą kluczową) i potocznie określana jest mianem pozycjonowania. Pozycjonowanie stanowi natomiast część marketingu internetowego […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Aktualności dnia

Konferencja Marketing Progress – Wrocław 12-13.06.2014

  Jak sprawić, by firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta – dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedź na to pytanie będzie można jednak poznać podczas II edycji konferencji Marketing Progress, poświęconej skutecznym strategiom marketingowym, która odbędzie się we Wrocławiu od 12 do 13 […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Słowniczek dnia

Co to jest SEM?

SEM (Search Engine Marketing) to pojęcie znacznie szersze niż SEO (Search Engine Optimalization), gdyż obejmuje wszystkie działania związane z marketingiem internetowym, a więc optymalizację i pozycjonowanie stron internetowych, a także szereg innych działań, które prowadzą do zwiększenia ruchu promowanego serwisu – w tym na przykład reklamy kontekstowe (tzw. płatne wyniki) oraz linki sponsorowane. Z tego […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Słowniczek dnia

Słownik pojęć – meta tagi

Meta tagi – to pojęcie dość często pojawia się, gdy rozmawiamy o stronie internetowej. Postanowiliśmy więc uzupełnić nasz słownik pojęć właśnie o to wyrażenie. Meta tagi to inaczej metadane, których nie widzi użytkownik, ale za to są widoczne przez roboty przeszukujące internet. Zawierają podstawowe informacje o stronie internetowej, a więc jej opis, słowa kluczowe, język, […]
0Czytaj więcej
Dodane przez
w kategorii Słowniczek dnia

Słownik pojęć – Content marketing

Content marketing to pojęcie, które bardzo często pojawia się także przy SEO. To inaczej tworzenie wartościowych treści, których celem jest zainteresowanie potencjalnych odbiorców przydatnymi i ciekawymi informacjami. W głównej mierze służy budowaniu świadomości marki, ale jest też coraz częściej wykorzystywany przy otymalizowaniu stron internetowych. Publikowanie atrakcyjnych merytorycznie artykułów pomaga budować sieć linków prowadzących do danej […]
0Czytaj więcej
page 1 of 16